Reklamace

V případě, že chcete uplatnit reklamaci, máte na výběr ze dvou způsobů.

  • Reklamaci můžete osobně předat v naší pražské pobočce BestGolf Shop v Praze - Ládví (mapa zde)
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svou reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Pomůžete tak urychlit vyřízení svého požadavku.

    BestGolf Shop
    U Slovanky 9D
    182 00 Praha 8 – Ládví

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme společně se zbožím přiložit doklad prokazující koupi zboží (faktura, paragon) a vyplněný reklamační list, který naleznete zde.

Reklamační řád

I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

1. Tento reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) společnosti Bestgolf s.ro., se sídlem Křimovská 384, Praha 8, IČO26123487, DIČ: CZ26123487, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 72178 (dále jen „prodávající“) upravuje některá vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající na základě s kupní smlouvou (dále jen „kupní smlouva“) uzavíranou mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.bestgolf.cz.

2. Ustanovení odchylná od reklamačního řádu je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě (včetně ustanovení obchodních podmínek) mají přednost před ustanoveními reklamačního řádu. Ustanovení reklamačního řádu jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

3. Znění reklamačního řádu může prodávající měnit či doplňovat. Tímto nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stan vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění reklamačního řádu.

4. Reklamační řád se nevztahuje na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

II. PRÁVA Z VAD ZBOŽÍ

1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy. Informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady zboží upravuje kupní smlouva (včetně obchodních podmínek).

2. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. V potvrzení uvede prodávající i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti. Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi zboží vážou, nejsou dotčena.

3. Nebrání-li tomu povaha zboží, lze potvrzení dle čl. II. bodu 2. reklamačního řádu nahradit dokladem o zakoupení zboží obsahujícím uvedené údaje.

III. REKLAMACE

1. Práva kupujícího z vadného plnění (včetně případné záruční odpovědnosti) uplatňuje kupující u prodávajícího (dále jen „reklamace“).

2. Je-li však v potvrzení dle čl. II. bodu 2. reklamačního řádu určena k opravě jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy.

3. Společně s uplatněním reklamace, která se týká faktické vady zboží, je kupující povinen doručit prodávajícímu také reklamované zboží, nebo v případě, že doručení zboží prodávajícímu není objektivně možné, zajistit prodávajícímu či osobě prodávajícím pověřené přístup ke zboží, nebo na pokyn prodávajícího zboží uschovat. Dopravu reklamovaného zboží prodávajícímu hradí kupující.

4. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo z odpovědnosti za vady zboží reklamační list (reklamaci) uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje.

5. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. O vyřízení reklamace bude prodávající informovat kupujícího telefonicky nebo na elektronickou adresu uvedenou v uživatelském účtu.

6. Podávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy zboží a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

7. Reklamace zboží kupujícím nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu zboží či plnit jiné závazky vůči prodávajícímu. Ustanovení § 2108 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se pro vztahy mezi kupujícím a prodávajícím nepoužije.

IV. DOPLŇUJÍCÍ USTANOVENÍ PRO PŘÍPADY, KDY KUPUJÍCÍ NENÍ SPOTŘEBITELEM

1. Pro vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, který není spotřebitelem, se ustanovení čl. II. bodu 2, čl. II. bodu 3, čl. III. bodu 2, čl. III.bodu 4. až čl. III. bodu 6. reklamačního řádu nepoužijí.

V. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Je-li některé ustanovení reklamačního řádu neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

 VI. ZBOŽÍ BUDE PŘIJATO K REKLAMACI ZA TĚCHTO PODMÍNEK

1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí reklamačního protokolu kopie faktury.

2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.

3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci.

4. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu. O průběhu reklamace je možné se informovat na tel. 777109130. Je povinností zákazníka se informovat o vyřízení reklamace a vyzvednout si reklamované zboží. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 60 dnů je prodávající podle občanského zákoníku oprávněn požadovat při výdeji skladné – 30 Kč za 1 den. Pokud nedojde k vyzvednutí do 6 měsíců, bude zboží ekologicky zlikvidováno.

5. Reklamované zboží musí být očištěné, suché a hygienicky nezávadné. Hygienicky závadné zboží je automaticky odmítnuto k převzetí k reklamaci.

6. Nelze reklamovat zboží o které nebylo řádně pečováno, nevhodně manipulováno, u obuvi neimpregnováno apod.

V Praze dne 19.4.2014, Jakub Čepelák jednatel Bestgolf s.r.o. 

 

POKYNY KE SPRÁVNÉMU UŽÍVÁNÍ OBUVI

Zásady správného užívání a údržby:

Obuv je určena k užívání na přírodním travnatém povrchu golfových hřišť. Není naopak určena pro tvrdé povrchy, jako je beton, asfalt a jiné povrchy neodpovídající golfovým podmínkám.

Používejte obouvací lžíci, zejména při obouvání bot uzavřeného střihu

Nohu v obuvi dostatečně upevňujte, volné nošení obuvi může být příčinou nadměrného opotřebení podšívek a stélek (hlavně po stranách a na patě), důvodem může být i nesprávně vybraná velikost obuvi (za které si odpovídá zákazník). Toto opotřebení není důvodem reklamace!

Provádějte včas základní údržbu obuvi Nechávejte obuv po každém nošení důkladně vyschnout a vyvětrat - i po krátkém použití dochází ke zvlhnutí vložek a podšívky vlivem pocení nohou. Vyschnout ji nechávejte v teplotách do 25° a k jejímu vyschnutí nevyužívejte žádných tepelných zdrojů (topení, krb, otevřený oheň, přímé slunce).

Obuv po každém použití důkladně očistěte od trávy, bahna a jiných nečistot a ošetřete speciálním krémem na boty. Pokud byste péči o boty zanedbali, kůže na botách může praskat a reklamace se na takto poškozenou obuv nevztahuje. Obuv je nutno často střídat, zejména v nepříznivém počasí. Každodenním používáním stejné obuvi se zkracuje její životnost. Golfová obuv není určena k jiným volnočasovým aktivitám, ani každodennímu nošení.

Textilní obuv a usňová obuv bez voděodolné membrány není vodotěsná. Voda může pronikat jak usní, tak šitím a spoji dílců. Odolnost proti promočení lze zvýšit použitím vhodných impregnačních přípravků na obuv.

Na usňovou obuv doporučujeme užití univerzálního vosku Ecco Wax Oil, který zakoupíte na našem e-shopu nebo v kamenné prodejně. Vosk se nanáší na čistou a vyschlou obuv dle návodu výrobce a nechává se vstřebat a zaschnout minimálně 10 hodin. To platí i pro ostatní impregnační prostředky. Záruka se nevztahuje na veškerou změnu obuvi, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jejího opotřebení způsobeném obvyklým užíváním (viz. zákon č. 136/2002 Sb., §619, odst. 2), nesprávným užíváním, údržbou, ošetřováním a neodborným zásahem, pouštěním barvy při zvýšeném pocení nebo při provlhnutí usňové obuvi.